wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Polityka prywatności
KONTAKT
  • Polish joker
    Spółka zo.o.
    Ogrodowa 13
    32-300 Olkusz
    Nip: 6372210151

    e-mail: kontakt@maxto-sklep.pl , polishjoker21@gmail.com
    NIP: 6372210151
  • E-mail:kontakt@maxto-sklep.pl
  • Telefon+48 661 545 317
    +48 608 328 577
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00
Hity sklepowe
TORBA PLECAK MOTOCYKLOWY KADY 2 W 1

TORBA PLECAK MOTOCYKLOWY KADY 2 W 1

165,00 zł brutto134,15 zł netto
TORBA PLECAK MOTOCYKLOWY KADY 2 W 1 CECHY ERGONOMICZNA BUDOWA Z ELEMENTAMI ODBLASKOWYMI SZYBKI MONTAŻ POJEMNOŚĆ REGULOWANA DO 37l, SIATKA NA RĘKAWICE 2w1 - ZASTOSOWANIE JAKO TORBA MOCOWANA DO SIEDZISKA LUBPLECAK WODOODPORNY MATERIAŁ "OXFORD"…

Polityka prywatności

Polityka prywatności

RODO

Korzystając z naszego profilu na stronie www.maxto-sklep.pl poprzez stworzenie profilu, rejestrację i logowanie się oraz korzystanie z naszych ofert i usług wraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie sowich danych osobowych. 

Na przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych może Pan/Pani wyrazić zgodę zaznaczając w odpowiednim checkbox’ie.

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia UE 2016/679 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych, osobowych jest firma POLISH JOKER Sp.zo.o 
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji umowy objętej zamówieniem lub/i udzielonym zleceniem i wykonaniem umowy, zgodnie z zasadami wyrażonymi w art. 5 RODO;
  • Dane osobowe są to informacje, które mogą być wykorzystane do zidentyfikowania Państwa bezpośrednio lub pośrednie, samodzielnie lub łącznie z innymi informacjami. Za przetwarzania danych osobowych rozumie się m. in. gromadzenie, przechowywanie, wykorzystywanie, ujawnienie, udostępnianie czy usuwanie. Administrator gromadzi dane wyłącznie niezbędne do realizacji usługi w tym: imię i nazwisko, identyfikator urządzeń, adres e-mail, numer telefonu czy adres do wysyłki.
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz do końca okresu wynikającego z okresu przedawnienia dochodzenia roszczeń, nie dłużej jednak niż wymagają tego przepisy prawa podatkowego;
  • Pana/Pani dane osobowe mogą zostać przekazane wyłącznie pracownikom lub współpracownikom Administratora tylko w celu umożliwienia realizacji umowy łączącej Pana/Panią z Administratorem;
  • Pana/Pani dane osobowe nie są profilowane i nie podlegają żadnym decyzją podejmowanym w sposób zautomatyzowany;
  • Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państw poza obszar Unii Europejskiej;
  • Niedopuszczalne będzie przetwarzanie Pana/Pani danych w celu marketingu bezpośredniego, chyba że odrębna zgoda zostanie wyrażona;
  • W razie wyrażenia przez Pani/Pana zgody Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych, bazując na podstawie prawnej – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W takim przypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane odwołania zgody;
  • W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do:

    - żądania od Administratora uzyskania dostępu do danych osobowych,

    - do uzyskania kopii sowich danych osobowych,

    - do przeniesienia danych osobowych do innego Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego;

    - do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    - do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędy Ochrony Danych ( Stawki 2,00-193 Warszawa) gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa,

    - do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celu i na podstawie wskazanych powyżej. W takiej sytuacji Administrator przestanie przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że zaistnieją ważne, prawie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

    - wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano dobrowolnie i zgodnie z prawem, przed jej cofnięciem;

    - Świadomie nie gromadzimy online danych osobowych dzieci poniżej 13 roku. Jeśli dowiedzą się Państwo o tym, że dziecko udostępniło nam dane osobowe bez zgody rodziców, proszę się z nami skontaktować na podany poniżej adres e-mai/telefonu. Jeśli dowiemy się o tym, że dziecko poniżej trzynastego roku życia udostępniło nam Dane osobowe bez zgody rodziców, podejmiemy kroki mające na celu usunięcie danych i anulowanie konta dziecka.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością nawiązania kontaktu i realizacją zamówienia i umowy.

Administrator posiada odpowiednie zabezpieczenia techniczne i organizacyjne w celu ochrony przed nieautoryzowanym lub bezprawnym przetwarzaniem danych osobowych oraz przed przypadkowym lub bezprawnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieautoryzowanym ujawnieniem lub dostępem do danych osobowych. Informujemy jednak, że nie możemy w pełni wyeliminować zagrożeń bezpieczeństwa związanych z przechowywaniem i przesyłaniem danych osobowych.

Proszę kontaktować się w sprawie Pana / Pani danych osobowych na: polishjoker21@gmail.com

Zapraszamy do zapoznania się z nasza Polityką prywatności:

 

Polityka prywatności Sklepu internetowego maxto-sklep.pl.
§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument stanowi załącznik do regulaminu Sklepu internetowego działającego pod domeną https://maxto-sklep.pl stanowiący integralną część Regulaminu i określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów oraz zasady stosowania plików „Cookies”.
  2. Administratorem danych osobowych jest firma Polish Joker Sp.zo.o. ul.Ogrodowa 13,32-300 Olkusz
  3. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
  4. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem sklepu internetowego są przetwarzane na podstawie zgody Klienta wyrażonej poprzez skorzystanie z usług dostępnych w Sklepie internetowym w zakresie świadczenia usług w tym poprzez założenia konta, rejestrację, logowania lub zaznaczenie odpowiedniego chekbocx’a.

§2 Słowniczek

 

  1. „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  2. Ustawa” oznacza ustawę z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. 1000 z dnia 2018.05.24);
  3. „Dane osobowe oznacza” oznacza wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.
  4. „Administrator” oznacza firmę Polish Joker Sp.zo.o.  który przetwarza dane osobowe Klientów przez nich pozyskanych i wyłącznie w celach określonych niniejszą Polityką Prywatności.
  5. „Klienta” oznacza każdą osobę fizyczną, która korzysta z usług sklepu internetowego Freedconn.com.pl i w związku z tym udostępnia swoje dane osobowe.

§3 Administrator Danych Osobowych

 

  1. Administrator jest Administratorem Danych Osobowych swoich Klientów.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są wyłącznie w celach realizacji Umowy oraz jedynie w zakresie obojętnym niniejszą Polityką Bezpieczeństwa.
  3. Administrator jest Administratorem Danych Osobowych również Klientów zapisanych na newsletter i webinar.
  4. Administrator przetwarza dane osobowe takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres IP, adres do przesyłki.
  5. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych zgodnie z wdrożoną Polityką Prywatności:
  6. w zakresie i celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści Umowy, zmiany bądź jej rozwiązania oraz prawidłowej realizacji Usług świadczonych drogą elektroniczną,
  7. w zakresie i celu niezbędnym do wypełnienia uzasadnionych interesów (prawnie usprawiedliwionych celów), a przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą:
  8. w zakresie i celu zgodnym z wyrażoną przez Klienta zgodą jeżeli wyraził zgodę na otrzymywanie ofert w celach marketingowych.
  9. Administrator ma prawo udostępniać dane osobowe Klientów oraz innych jego danych podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa (np. organom ścigania).
  10. Administrator nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa i stosownych umów.
  11. Dane osobowe przetwarzają osoby wyłącznie upoważnione przez nas albo przetwarzający, z którymi ściśle współpracujemy.
  12. Administrator wdrożył odpowiednie środki organizacyjne i techniczne oraz mamy wprowadzoną kontrolę dostępu dzięki czemu minimalizujemy skutki ewentualnego naruszenia bezpieczeństwa danych.

§4 Uprawnienia Klientów

 

  1. Każda osoba, której dane dotyczą (jeżeli jesteśmy ich administratorem) ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. Klient, którego dane osobowe dotyczą ma prawo do uzyskania kopii swoich danych, prawo do przeniesienia danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych po rozwiązaniu Umowy lub cofnięciu zgody tylko w zakresie na potrzeby dochodzenia ewentualnych roszczeń przed sądem lub jeżeli przepisy krajowe albo unijne bądź prawa międzynarodowego obligują nas do retencji danych.
  4. Usunięcie danych osobowych może nastąpić na skutek cofnięcia zgody bądź wniesienia prawnie dopuszczalnego sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych.

§5 Zakres i cel zbierania danych osobowych

  1. Administrator danych przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji usług dostępnych w Sklepie internetowym oraz w celach księgowych tj. :
    • złożenia zamówienia w Sklepie internetowym,
    • zawarcia umowy sprzedaży,
    • wystawienia faktury VAT,
    • prowadzenia Konta klienta,
    • realizacji usługi „Newsletter”.
  2. Administrator danych zbiera oraz przetwarza następujące dane użytkowników:
    • imię i nazwisko,
    • adres zamieszkania,
    • adres do doręczeń,
    • numer identyfikacji podatkowej (NIP),
    • adres poczty elektronicznej (e-mail),
    • numer telefonu.
  3. Administrator danych oświadcza, iż podanie powyższych danych przez Klienta jest dobrowolne ale niezbędne do pełnej realizacji usług przez Administratora danych.

§6 Środki Bezpieczeństwa

 

  1. Klienci, aby skorzystać z usług Administrator, tworzą profil i rejestrują się na stronie internetowej Administratora.
  2. Dane osobowe są przechowywane w systemach chroniących je na wypadek zarówno przypadkowego zniszczenia jak i nieupoważnionego dostępu.
  3. Dane przetwarzane są w systemie rozproszonym, w architekturze klient-serwer. Logowanie do serwerów zawierających dane osobowe Klientów możliwe jest wyłącznie dla upoważnionych pracowników po podaniu loginu oraz odpowiednio złożonego hasła. Wszelkie strony logowania do systemów przetwarzających dane osobowe są chronione certyfikatami SSL.
  4. Wszystkie centra danych osobowych są w odpowiedni sposób zabezpieczone przed niepowołanym dostępem osób nieuprawnionych w tym systemy antywłamaniowe, bariery fizyczne i optyczne, brak możliwości przebywania osób trzecich.
  5. W obiektach są stosowane mechanizmy ochrony przeciwpożarowej przystosowane do gaszenia urządzeń pod napięciem.
  6. Administrator stosuje cykliczne wykonywanie kopii danych na niezależnym urządzeniu, umożliwiającym przywrócenie danych nawet w razie całkowitej awarii serwera głównego.

 

§7 Polityka „Cookies”

 

  1. Administrator danych wykorzystuje pliki typu Cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Sklepu internetowego przez Klienta. Pliki Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane i przechowywane na urządzeniu Klienta za pomocą którego łączy się z Sklepem internetowym. Administrator danych wykorzystuje pliki Cookies „sesyjne” przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej oraz pliki Cookies „stałe” przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.
  2. Pliki Cookies pozwalają Administratorowi danych na dostosowanie i optymalizację Sklepu internetowego dla potrzeb Klientów, tworzenie statystyk odsłon Sklepu internetowego oraz zapewnienie bezpieczeństwa Sklepu internetowego. Pliki Cookies stosowane są również do utrzymania sesji Klienta po opuszczeniu strony internetowej w umożliwienia powrotu do zawartości koszyka.
  3. Klient w każdej chwili za pomocą swojej przeglądarki internetowej może skasować pliki Cookies pochodzące z Sklepu internetowego lub całkowicie zablokować ich gromadzenie na urządzeniu Klienta.
  4. Zablokowanie przez Klienta możliwości gromadzenia plików Cookies na jego urządzeniu może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z niektórych funkcjonalności Sklepu internetowego.
 

Postanowienia regulaminowe na potrzeby dostosowania regulaminu do DSA (akt o usługach cyfrowych)


Dzień dobry!
Na początek nasze pełne dane rejestrowe jako sprzedawcą/właścicielem Serwisu jest spółka Polish Joker Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000842603, NIP: 6372210151 , REGON: 386110873,
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, formach dostawy i płatności dostępnych w serwisie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail: biuro@joker21.pl oraz numerem telefonu: 608 328 577
Zgodnie z przepisami wyznaczyliśmy punkt kontaktowy, który może służyć do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi z serwisu. Punkt kontaktowy znajduje się pod adresem e-mail biuro@joker21.pl Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
Pozdrawiamy i życzymy przyjemnego korzystania z naszego serwisu!




TREŚCI URZYTKOWNIKA — wszelkie dane lub informacje wytwarzane lub dostarczane przez Użytkownika w ramach korzystania z Serwisu, w szczególności:

1. opinie o Produktach, Serwisie lub Sprzedawcy,
2. komentarze pod treściami dostępnymi w Serwisie

3. posty w grupach wsparcia lub tematycznych,
4. informacje zawarte w wizytówce Użytkownika widocznej w Serwisie.

NIEDOPUSZCZALNE TREŚCI:


I. Jeżeli Użytkownik zamierza zamieścić jakiekolwiek Treści Użytkownika w Serwisie, jest zobowiązany zredagować Treść Użytkownika zgodnie z regułami języka polskiego, w sposób wyważony i merytoryczny.

II. Użytkownik nie może zamieszczać Treści Użytkownika, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem lub dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Treści Użytkownika, które:

  1. są niezgodne z tematyką danego modułu tematycznego lub grupy zainteresowań — wypowiedzi powinny być związane z treściami pojawiającymi się w ramach Serwisu;
2) powielają treści, które pojawiały się wcześniej w Serwisie w ramach danego modułu tematycznego lub grupy zainteresowań. Przed zamieszczeniem nowej treści Użytkownik jest zobowiązany upewnić się, że podobna treść nie została zamieszczona wcześniej;
  1. dotyczą spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu – sprawy techniczne powinny być zgłaszane przez Użytkowników elektronicznie na adres e-mail biuro@joker21.pl
  1. zawierają linki lub inne treści o charakterze spamu;
  1. służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec sprzedawcy, np. promowaniu konkurencyjnych serwisów internetowych;
  1. służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek;
  1. służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Użytkowników;
  1. nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;
  1. propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
  1. nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych, narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub pochwalają taką nienawiść;

11. znieważają grupę ludności albo poszczególne osoby z powodu jej przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości;
  1. zawierają treści o charakterze szowinistycznym lub mizoginistycznym, jak również noszące znamiona dyskryminacji płciowej;
  1. zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę trzecią;
  1. naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby trzeciej;
  1. naruszają prawa autorskie jakiejkolwiek osoby trzeciej;
  1. zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
  1. nawołują do zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takie zachowania;
  1. obrażają uczucia religijne;
  1. mogą wywoływać dyskomfort innych Użytkowników, w szczególności poprzez brak empatii lub szacunku innych Użytkowników;
20) naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób niż określony w pkt 1 – 19.


MODERACJA TREŚCI UŻYTKOWNIKA

 
  1. Sprzedawca w każdej chwili może weryfikować Treści Użytkownika zamieszczane przez Użytkowników. Sprzedawca przeprowadza weryfikację w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Jednocześnie sprzedawca zastrzega, że nie ma obowiązku uprzedniego kontrolowania Treści Użytkowników zamieszczanych przez Użytkowników, w szczególności poprzez kontrolę prewencyjną (np. w ramach uprzedniego zatwierdzania Treści Użytkowników dodawanych przez Użytkowników) lub w jakiejkolwiek innej formie sprawdzania Treści Użytkowników.


2. W razie wykrycia niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, Treść Użytkownika może zostać zablokowana i stać się niewidoczna dla innych Użytkowników Serwisu, a w przypadku rażącego naruszenia Regulaminu — usunięta z Serwisu.
 
  1. W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika sprzedawca niezwłocznie powiadamia o tym Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podlegające zablokowaniu lub usunięciu, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
  1. W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika jako niezgodnych z Regulaminem Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w dziale PROCEDURA ODWOŁAWCZA
  1. Sprzedawca zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał personel sprzedawcy.


MECHANIZM ZGŁOSZEŃ dot. TREŚCI UŻYTKOWNIKA


I. W przypadku, gdy Treści Użytkownika, które zostały zamieszczone przez Użytkownika w Serwisie, mogą naruszać Regulamin, inny Użytkownik lub osoba trzecia może zgłosić takie Treści Użytkownika w celu ich weryfikacji przez sprzedawcę. Zgłoszenie naruszenia może nastąpić:

1) drogą e-mailową, na adres biuro@joker21.pl
2) poprzez formularz kontaktowy zamieszczony w Serwisie;
3) za pomocą dedykowanej funkcjonalności „Zgłoś naruszenie”, która znajduje się przy Treści Użytkownika.



II. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, musi zawierać wszystkie elementy wymagane na mocy aktu o usługach cyfrowych (DSA), takie jak:
  1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem;
  1. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Użytkownika, stosownie do rodzaju Treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
  1. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
III. Po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, sprzedawca niezwłocznie potwierdza zgłaszającemu otrzymanie zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy, sprzedawca może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia. Jeżeli zgłaszający nie dokona uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia wezwania przez sprzedawca, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania.

IV. Weryfikacja Treści Użytkownika przez sprzedawcę nastąpi najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania kompletnego i prawidłowego zgłoszenia. Sprzedawca przeprowadza weryfikację w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Sprzedawca w celu weryfikacji Treści Użytkownika może zażądać od zgłaszającego dodatkowych informacji lub dokumentów, np. potwierdzających posiadanie praw, które weryfikowane Treści Użytkownika potencjalnie naruszają.

V. W trakcie dokonywania weryfikacji sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Użytkowników.

VI. Po dokonaniu weryfikacji sprzedawca może trwale zablokować lub usunąć Treści Użytkownika jako naruszające Regulamin albo uznać, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Użytkownika zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu, sprzedawca niezwłocznie przywraca Treści Użytkownika oraz powiadamia o tym zgłaszającego, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.

VII. W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika sprzedawca niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podlegające zablokowaniu lub usunięciu, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.

VIII. W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika jako niezgodnych z Regulaminem lub odmowy zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w dziale PROCEDURA ODWOŁAWCZA

IX. Sprzedawca zapewnia, że wszelkie odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał personel sprzedawcy.



SANKCJE ZA NIEDOPUSZCZALNE TREŚCI UŻYTKOWNIKA

I. Jeżeli Użytkownik korzysta z Serwisu niezgodnie z Regulaminem, zamieszczając jakiekolwiek Treści Użytkownika sprzeczne z Regulaminem, sprzedawca może:

1) dokonać blokady konta Użytkownika lub
2) trwale usunąć konto Użytkownika lub
3) zawiesić Użytkownikowi korzystanie z określonych funkcjonalności Serwisu lub
  1. trwale uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie z określonych funkcjonalności Serwisu.

II. Wybór środka, o którym mowa w ust. 1, zależy od okoliczności sprawy oraz wagi naruszenia, jakiego dopuścił się Użytkownik podczas korzystania z Serwisu. Działania te pozostają niezależne od innych działań, jakie może podjąć sprzedawca w stosunku do Treści Użytkownika, takich jak zablokowanie dostępu lub trwałe usunięcie Treści Użytkownika.

III. Przy wyborze środka, o którym mowa w ust. 1, sprzedawca działa z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron.

IV. W przypadku zastosowania środka, o którym mowa w ust. 1, Użytkownik, wobec którego środek został zastosowany, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w dziale PROCEDURA ODWOŁAWCZA.

V. Sprzedawca zapewnia, że wszelkie odwołania dotyczące zastosowania środka, o którym mowa w ust. 1, nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zastosowania danego środka będzie odpowiadał personel sprzedawcy.


PROCEDURA ODWOŁAWCZA


I. W przypadku, gdy:
  1. Sprzedawca nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika mimo zgłoszenia ze strony innego Użytkownika lub osoby trzeciej;
  1. Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte niezgodnie z postanowieniami Regulaminu
3. Sprzedawca zastosował wobec Użytkownika jakiekolwiek sankcje związane z Treściami Użytkownika (zawieszenie lub zakończenie świadczenia Usług w ramach Serwisu, zawieszenie lub usunięcie konta Użytkownika itp.);
  • Użytkownik, który opublikował Treści Użytkownika, lub osoba, która zgłosiła Treści Użytkownika do weryfikacji, może złożyć odwołanie.
II. Każda decyzja sprzedawcy związana z Treściami Użytkownika musi zawierać uzasadnienie, które umożliwi złożenie odwołania — z wyjątkiem sytuacji, gdy sprzedawca otrzyma nakaz związany z Treściami Użytkownika od odpowiedniej służby lub organu władzy publicznej. Uzasadnienie musi spełniać wymagania przewidziane w akcie o usługach cyfrowych (DSA) i obejmować takie informacje, jak:
  1. wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, w odniesieniu do tych Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
  1. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Użytkownika lub osobę trzecią, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z inicjatywy sprzedawcy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
  1. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
4. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści Użytkownika, wskazanie podstawy prawnej lub podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za niedozwolone;

5. jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących Użytkownikowi lub zgłaszającemu możliwości odwołania się od decyzji.


III. Odwołanie można złożyć poprzez wysłanie odwołania:


1. na adres elektroniczny biuro@joker21.pl
2. za pomocą formularza kontaktowego;

3. na piśmie, najlepiej listem poleconym — na adres siedziby sprzedawcy.

IV. Odwołanie powinno zawierać:


1. imię i nazwisko (ewentualnie firmę) odwołującego;
2. dane kontaktowe;

3. szczegółowe uzasadnienie, dlaczego w opinii odwołującego decyzja sprzedawcy była błędna i powinna zostać zmieniona.

V. Po otrzymaniu odwołania sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny.

VI. Odwołania są rozpatrywane w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia złożenia odwołania.



POWIADOMIENIE ODPOWIEDNICH SŁUŻB I ORGANÓW


Jeżeli sprzedawca poweźmie wiarygodne informacje o możliwości popełnienia przestępstwa lub wykroczenia przez Użytkownika, sprzedawca jest uprawniony i zobowiązany do powiadomienia o tym odpowiednich służb lub organów władzy publicznej, a także przekazania im danych dotyczących Użytkownika. To samo dotyczy sytuacji, gdy służby lub organy władzy publicznej. zwrócą się do sprzedawcy o udostępnienie danych Użytkownika, w szczególności na potrzeby prowadzonych postępowań cywilnych lub karnych.




ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TREŚCI UŻYTKOWNIKA


Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika zamieszczone w Serwisie, pod warunkiem że sprzedawca:


1) nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika; lub
  1. podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.



ZMIANA WARUNKÓW KORZYSTANIA Z USŁUG


I. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w takich przypadkach, jak:


1) zmiana warunków świadczenia Usług;
2) konieczność dostosowania Regulaminu do zmian prawnych;
3) konieczność dostosowania Regulaminu do decyzji, wyroku lub innego orzeczenia właściwego sądu lub organu państwowego;
4) konieczność spełnienia obowiązku prawnego ciążącego na sprzedawcy;
5) zmiany redakcyjne.

II. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.

III. Zmiany Regulaminu są publikowane w Serwisie, a ponadto Użytkownik jest powiadamiany o planowanej zmianie treści Regulaminu drogą elektroniczną, poprzez wiadomość e-mail (o ile sprzedawca posiada adres e-mail Użytkownika).

IV. Zmiany Regulaminu zaczynają obowiązywać w dacie wskazanej w zawiadomieniu o zmianie Regulaminu, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od powiadomienia, o którym mowa w ust. 3.

V. W przypadku, gdy zmiana Regulaminu prowadzi do istotnych zmian warunków korzystania z Serwisu, w tym istotnie wpływa na prawa lub obowiązki Użytkownika, Użytkownik ma prawo rozwiązać Umowę, która ma być wykonywana również po zmianie Regulaminu, do czasu planowanego wejścia w życie zmian. Zmiana Regulaminu nie wpływa na prawa nabyte przez Użytkownika.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl